راه اندازی سامانه مکانیزه درخواستهای پست الکترونیکی

۰۲ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۷ کد خبر : ۱۲۴۵۹ اطلاعیه ها و اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۳

بدینوسیله به اطلاع کلیه استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می رساند سامانه مدیریت درخواست های سرویس پست الکترونیکی راه اندازی شد لذا می توانند بدون مراجعه حضوری و یا انجام مکاتبات اداری، نسبت به ثبت و پیگیری درخواست صدور و تغییر گذر واژه پست الکترونیکی خود اقدام نمایند. شایان ذکر است دستورالعمل بهره برداری از سامانه در آدرس زیر گنجانده شده است.

سایت دانشکده مدیریتfma.azad.ac.ir-------> خدمات الکترونیکی-------> سامانه مکانیزه درخواستهای پست الکترونیکی مراجعه نمایید.